lørdag 5. november 2011

NORSK - Min Lørdag på GUS

Hei!

Vil bare kort skrive om hvordan min lørdag har vært. Reiser til Paraguay om ca. 42timer, og batteriet til videokameraet har fortsatt ikke kommet. Forhåpentligvis kommer det før jeg drar!
Så, her er min lørdag i kort trekk:

Ble vekt av en Henrik fra Danmark klokka 12, og vi tok av sted ut på tur! Opp på en fjelltopp (tror det er den høyeste i Akershus på ca 800moh). Men tåka lå tett, så vi kunne ikke se noenting! Lagde oss likevel en flott middag på toppen, med pølser og sjokolade! Etter turen kjørte jeg Priestly fra India til togstasjonen, før jeg dro på besøk til Gerson og Andre fra Brasil. Vi mekka pizza og så på fotball. Dagen ender med pakking til Paraguaytur, samtidig som Esther fra Australia henger rundt og skravler.

Og ja, skolen ligger i Norge. Det virker bare ikke alltid helt sånn!

Legger ved noen bilder fra GUS denne høsten. Utsikten fra rommet mitt, og litt folk.

Cheers!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar