lørdag 11. september 2010

Hvor skal jeg bo?

Heisann! Her kommer en liten pekepinn på hvor jeg skal bo!


Landsbyen min heter Oussoubidiagna, og har ca 3000 inbyggere! De er Kasonkeere, og språket er Kasonke! Oussoubidiagna ligger litt nord for Bafoulabe, ca der som det ene treet står (Det til venstre)

Så vet dere hvertfall omtrent hvor dere kan finne meg hvis det skulle være nødvendig! Satser på at det skal komme mer info om landsbyen min, Mali og det meste etterhvert :D

En liten Wikipedia-info! Mengden info sier litt om størrelsen på landsbyen!

http://en.wikipedia.org/wiki/Oussoubidiagna


Her kommer noen bilder som er fra tunet der vi skal bo. Dette er tunet til misjonærfamilien Sanden! Bildene er tatt i forbindelse med utskiftning av taket, som må gjøres hvert år for å holde regnet ute! Ryktene sier at det er nettopp slike runde hus meg og Eirik skal bo i, men det har jeg ikke 100% oversikt over enda!



jonas brother

1 kommentar:

  1. He he --- søren ta da kan jeg ikke snakke med Jonas på msn ....(chr kommenterer når han ser hytta di :-) )

    SvarSlett