torsdag 21. oktober 2010

Nå drar jeg snart!

Hei!

Nå er det 8 dager til jeg drar til Mali, og blir jo der i 4,5mnd! Det blir nice, og jeg gleder meg!

Hvis det kommer noen livstegn fra meg via internett i tida framover, så vil nok det komme på www.gus.no
Det er nettsida til skolen, og vi må blogge gjennom den! Ettersom internett er dårlig der vi skal, så blir det nok ikke så mange oppdateringer.Men sjekk innom sida hvis du er hypp på å sjekke status i blant.
 Følg linken, og trykk på Mali i "Rullegardina" ved siden av der det står Blogg ganske høgt oppe på siden!
Link til GUS.NO

Har forresten klippa meg også, til alle dere som ikke har sett meg på en stund. Kort, vanlig sveis. Litt kjedelig kanskje, men allright å sleppe "Ullua" i Mali!

Adios!

1 kommentar:

  1. KLipt deg....Da må du jo legge ved et bilde så vi ser hvordan du se ut!!!
    God tur i Guds velsignelse, ønskes hele team Mali!!

    Mamma Tott

    SvarSlett