søndag 3. oktober 2010

En uke skole, og så en uke høstferie!

Nå er siste skoleuka før ferie slutt. Uka som kommer blir høstferie og Risør. Skal treffe masse gamle kjenninger, og det blir stas! Har allerede rukket å være med på menighetsweekend, og så har jeg truffet Wenche og Joakim. Det var skikkelig gøy å se de igjen =)

På Tirsdag som var hadde vi LAN på guttekvelden, og det endte opp med at vi døgna. Vi spilte Age of Empires II (Conq) og hadde det knallgøy!

Det er sikkert mer og si nå, men blir ikke mer. Så da får dere heller kose dere med bilder!

Mali-teamet på GUS 10/11. Bak fra venstre: Eirik & Jonas. Foran fra venstre: Anne-Gitte & Gunhild.

Sånn ser Sigbjørn ut når han akkurat har kyssa Erna! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Gutta på Brasil-teamet! (5 av 8 gutter på skolen) Dette er en knallgjeng! Bak fra V: Sigbjørn, Ivar, Runar. Foran fra V: Daniel, Thomas. Dette er Bergensgjeng, med unntak av Sigbjørn fra Spydeberg! Sier det bare, at disse gutta her kommer til å nå langt i livet!

Et ganske vanlig syn i Hurdal. En haug med jenter, og midt i blant dem: Sigbjørn med et stort smil!

Det var kun meg og Daniel som døgna. De andre måtte gi seg på natta. Daniel feiret bragden slik!



Gentlemen som jeg er fikser jeg jo noe massasje eller noe slikt.

Lina har visst også fått seg blogg. Den er her! Lina sin blogg

Susanne er kul!

2 kommentarer:

  1. Eg like veldig godt denna bloggen altså! Lett å lesa, har bilder, e litt random(men det e kult), du har linkar å personlig uten å ver privat! Du skåre ein 10-er altså!!! :D

    SvarSlett
  2. haha, hvor har du fått alle de kloke orda fra tro?

    SvarSlett