lørdag 18. september 2010

Ny Lørdag, nye muligheter!

En uke er gått siden sist, og på en uke rekker det å skje mye her i Hurdal! Overraskende for noen kanskje? Men på GUS står det aldri stille!

Mali teamet har i løpet av de siste ukene blitt ganske kjente for å være seint ute. Det er mange her på skolen som ofte kommer seint til timene og til andakten hver morgen, men hvis det er noen du kan stole på. Som faktisk kommer litt seint hver eneste dag. Ja, da er det Mali teamet! Sammen kommer vi for seint hver dag, som en enhet. Støtter hverandre, og greier! Man kan begynne å lure på om det er meningen, men det er det faktisk ikke! Dette er noe som vi som team visstnok har i oss som en felles greie! Men litt kult er det jo også da :p
Kanskje skulle vi kjøpt hver sin av denne T-skjorta!??




Ellers denne uka så har jeg vært med på noe nytt! Noe jeg aldri har gjort før, og noe jeg egentlig bare trodde jeg skulle en gang. Det ble nemlig arrangert bryllup på GUS på torsdag, og jeg var den heldige som fikk være brudgom! Aslaug Hetlebakke var min brud for kvelden, og jaggu så var jeg ikke gift plutselig! Bryllupsfesten gikk for seg med brask og bram! Mye gale barn som løp rundt, noen gamle folk som surra noe vannvittig! Ei tante som tok av med sine spirituelle sider! I tillegg fikk vi også noen hefrig morsomme taler. Blant annet fra min svigerfar for kvelden, Sigbjørn Kiserud! Satser på at det kan komme noen bilder fra bryllupet her senere!

Da har jeg fått oppdatert litt på hva som har skjedd. Men jeg må jo også fortelle hva jeg har gjort i dag. I dag dro Eirik, Gunhild og jeg. (De to skal jeg reise til Mali med) Vi dro til Eidsvoll og så Eidsvoll 1814's møte VIF Trolls i amerikansk fotball! Jeg liker jo å sitte oppe om nettene og se amerikansk fotball, og jeg har lenge forsøkt å komme meg på kamp her i Norge. I dag var første gangen jeg fikk oppleve det, og det var veldig gøy å få være med på det! :D







Fred og kjærlighet mine venner!

1 kommentar:

  1. Åå så heldig dokker e:) Dumt æ gikk glipp av bryllupe..

    SvarSlett