tirsdag 7. september 2010

Norge - Portugal + God stemning!

Nå har vi akkurat vært en gjeng på 20stk (litt over halvparten på skolen!) som har sett Norge - Portugal! Og i kveld var det virkelig noe å "klaske ballene i taket" for, fordi dette var utrolig morro!

Kan jo nevne det at når det var 35min igjen, så sa jeg "nå er det 36min til Norge vinner". Jeg bare visste det.
Det samme sa jeg da det var 30, 25, 20, 15, 10 og 5 minutter igjen. Og jaggu fikk jeg rett! Deilig å ha rett, men enda bedre at Norge vant! =D

Ellers her på Gus så kan jeg informere om at det tok 3 netter før jeg flytta inn på rommet til min makker Eirik, og det byr på mange spennende og artige situasjoner! Garantert suksessgaranti når man bor på rommet til "El Matador!"


Satt rekord i går i å legge meg tidlig, da klarte jeg å være i senga før 12. De første to ukene jeg var her, så var rekorden (I å legge seg tidlig) 01.00. Så jeg føler jeg har holdt ut ganske godt!

Det begynner også å bli godt og kjølig her i Hudd'arn! Da jeg var ute på trappa og sjekka natt til Søndag, da var det gode 4 grader! Så kroppene våre er i ferd med å frosne, men heldigvis skal vi jo til Mali og tine våre legemer!

Det er forresten veldig gøy å få post her oppe, så hvis noen føler kallet er det bare å sende noe med vårt kjære postvesen!

Adressen hit er:
Gå Ut Senteret
Dalsæterveien 3
2090 Hurdal

Fred ut <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar