søndag 1. januar 2012

Nytt år, nye reiser og nye muligheter! - New year, travels and possibilities!

Heisann!

Godt nytt år alle sammen.

En drøy måned etter at jeg kom hjem fra Paraguay, er jeg på ny klar for tur!
Denne gangen går turen til Israel og de Palestinske områdene =D

Sammen med Bruno og Junior fra skolen min (GUS), skal jeg bo i Jericho i 6 uker.

Jeg håper å kunne holde dere litt oppdatert her inne på bloggen, så stay tuned.


ENGLISH

Happy new year everyone!

It's a bit  more than a month since i returned from Paraguay, and now I'm ready for a new travel!

Together with my friends Bruno and Junior from my school (GUS), I'm now taking off to Israel and the Palestinian territories! =D We're gonna live in Jericho for 6 weeks, leaving Norway on January 6th.

Cheers,
Jonas


Needed some photos, so added some from our family trip to Egypt, easter 2010.




 Me, and my best egyptian friend! (Until we left his store without bying anything.. He wasn't too happy then)

Egyptian sun protection <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar